Onze huisregels
-Laat uw hond uitgebreid uit voordat u langs komt, het onnodig ophouden van de behoefte is voor de hond niet prettig.
-Laat uw hond liever niet met een volle maag komen, door opwinding kan de hond misschien gaan braken of tijdens het trimmen zijn of haar behoefte doen
-Graag de hond aangelijnd brengen en halen.
-Is uw hond loops, agressief of angstig of heeft uw hond een medische afwijking of een besmettelijke aandoening, laat dit mij van te voren weten.
Algemene voorwaarden
BEHANDELVOORWAARDEN VAN HET BARDIERGILDE
– Deze algemene voorwaarden gelden voor iedere overeenkomst tussen trimsalon Beautiesz en de eigenaar/houder te behandelende dier in de salon. Waarop deze algemene voorwaarden van toepassing zijn. Bij inplannen van een afspraak gaat men automatisch akkoord met de behandelvoorwaarden, werkwijze en tarieven van trimsalon Beautiesz.
– Eventuele afwijkingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk of elektronisch zijn overeengekomen.
– Kennelijke fouten of vergissingen op de website, in folders of publicaties van trimsalon Beautiesz binden niet.
– Bij het inplannen van een afspraak gaat u automatisch akkoord met deze behandelvoorwaarden en met de voorwaarden beschreven op de tarieven en werkwijze pagina.
TARIEVEN:
– Een samengestelde prijsopgave verplicht trimsalon Beautiesz niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs.
– De klant verbindt zich met trimsalon Beautiesz de hiervoor afgesproken prijs te betalen. Indien dit niet voor de behandeling besproken is gaat trimsalon Beautiesz er vanuit dat onze tarieven de klant bekend zijn. Onze tarieven zijn te vinden op onze website onder het kopje: “ Prijslijst”.
Wel kan er een meerprijs worden aangekondigd door trimsalon Beautiesz mocht het te behandelende dier klitten vlooien, teken of luizen bevatten, of in algehele slechte vachtconditie worden binnengebracht. Daarnaast kan een meerprijs worden gehanteerd als het dier moeilijk gedrag vertoont. Dit kunt u terug vinden op onze website onder het kopje: “Prijslijst” en werkwijze.
Betaling dient ter plaatste te geschieden dan wel binnen 24 uur na behandeling van de hond. Trimsalon Beautiesz behoudt zich het recht voor het annuleren van aankomende afspraken wanneer betaling uitblijft en zal bijkomende procedurele kosten op de klant verhalen.
Aansprakelijkheid
Door opdracht te geven aan trimsalon Beautiesz erkent opdrachtgever dat trimsalon Beautiesz een inspanningsverbintenis heeft. Trimsalon Beautiesz zal zich naar beste kunnen inspannen om het beoogde resultaat te bereiken. Trimsalon Beautiesz kan nooit garanderen dat het beoogde resultaat daadwerkelijk wordt bereikt en is niet aansprakelijk voor het niet of niet-volledig bereiken van het beoogde resultaat en evenmin voor schade die zou kunnen ontstaan als gevolg van een behandeling waar voorafgaand duidelijk is uitgelegd dat de behandeling door het aanleveren van een geklitte vacht risico’s met zich mee brengt. De klant heeft door de opdracht te geven voor behandeling van een geklitte vacht de risico’s aanvaard, tenzij komt vast te staan dat de schade aan haar opzet of grove schuld is te wijten.
– De trimster garandeert dat de in de trimsalon uitgevoerde behandeling voldoet aan de eisen van vakbekwaamheid. Zij maakt daarbij gebruik van deugdelijke middelen en materialen.
– De trimster mag ten aanzien van de te verrichten behandeling ervan uitgaan, dat het te behandelende dier in een goede lichamelijke conditie verkeert. Omstandigheden bij het dier die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden, of die kunnen leiden tot voor de klant ongewenste nevenverschijnselen, dienen door de eigenaar/klant vooraf aangegeven te worden. Hieronder valt medicijngebruik, allergieën etc. Een slecht onderhouden vacht kan een afwijkend eind resultaat opleveren.
– Is de behandeling niet zoals de eigenaar van het dier verwachtte dan kan de eigenaar een klacht indienen bij de trimster . De klant dient de klacht binnen 48 uur na de behandeling kenbaar te maken aan de trimster.
– De klant dient de trimster de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen, d.m.v. één nieuwe behandeling. De trimster is niet verplicht om de klant geld terug te geven bij ontevredenheid. Het is te alle tijden het doel om de klant (het dier) met een tevreden resultaat te behandelen. Mocht dit uitkomen op andere type behandelingen dienen deze betaald te worden door de klant (de eigenaar) zelf.
– trimster aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien tegen het advies in, de klant toch eist dat er toch bepaalde werkzaamheden doorgang moeten vinden. Mocht de trimster niet achter de werkzaamheden staan die ingepland staan, mag deze afspraak geweigerd worden.
– Indien er schriftelijk reactie wordt gegeven op de algemene voorwaarden, mag dit gemaild worden naar: trimsalonbeautiesz@gmail.com, wij streven ernaar om binnen 24 uur een reactie te geven.
Waarom hanteren we het no-show beleid?
No-shows. Zoals iedereen van ons gewend is, zijn wij geen standaard trimsalon maar transparant en duidelijk. Wij vinden het daarom niet nodig om onze eventuele no- show kosten door te berekenen in de prijs van onze bestaande behandelingen. Wij vinden het namelijk niet nodig dat jij als trouwe klant hiervan de dupe moet zijn.
Onze voorwaarden voor no-shows zijn als volgt:
48 uur voor behandeling – kosten = Gratis
Klanten kunnen tot maximaal 48 uur van te voren gratis annuleren, hiervoor wordt niets in rekening gebracht.
24 uur voor behandeling – kosten = 50%
Klanten die hun afspraak binnen 24 uur voor behandeling annuleren wordt 50% van de behandeling in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats.
Niet gekomen/Vergeten/Te laat, kosten = 100%
Wat verstaan we onder te laat? U bent te laat wanneer we niet aan de behandeling kunnen beginnen omdat de planning daar geen ruimte meer voor biedt
Klanten die geen gebruik maken van zijn/haar gereserveerde plaats of te laat zijn, alle mogelijkheden om een afspraak af te zeggen niet gebruiken en onaangekondigd niet verschijnen, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats. De no-show incasso wordt door het bedrijf Ik kan niet meer B.V. behandeld.
E-mail of whatsapp herinnering
Je ontvangt ten minste één dag voor jouw afspraak een extra herinnering in de vorm van een e-mail of whatsapp bericht. Soms belanden deze herinneringen in de spam-box van de ontvanger waardoor het lijkt of deze niet verstuurd is. Deze e-mail of whatsapp is daarom een extra geheugensteun, je bent echter zelf verantwoordelijk voor het noteren en nakomen van jouw afspraak. Mocht je niet meer weten wanneer je jouw afspraak hebt gemaakt neem dan contact met ons op.
Aansprakelijkheid klant (eigenaar)
Indien er enige schade door het te behandelen dier wordt aangericht in de salon aan de dieren, trimmer of enige (on)roerende goederen, dan is de eigenaar van het dier aansprakelijk voor alle geleden schade. Wij raden daarom aan als klant een WA-verzekering af te sluiten voor het te behandelen dier.
Mocht je als klant met vragen blijven zitten omtrent de algemene voorwaarden, dan staan we je graag te woord.
Overige voorwaarden
Voor, gedurende en na de behandeling kunnen er foto’s gemaakt worden van uw hond welke gebruikt kunnen worden voor marketing doeleinden zoals bijvoorbeeld flyers, folders, nieuwsbrieven, social media e.a.